Castelló: L'Ajuntament de Castelló adquireix el Cine Rex amb finalitats culturals
Almassora: Reforçat el reg de arbres en la Desembocadura del riu Millars per garantir la seva supervivència

El Servei de Manteniment del Paisatge Protegit de la Desembocadura del riu Millars, gestionat per diversos ajuntaments i entitats, està reforçant el reg d'aproximadament 150 arbres plantats a la zona fluvial.
Aquests arbres, entre ells olmos, pollancres, tamarinds i altres espècies de ribera, van ser plantats en els anys 2022 i 2023 en diferents llocs, com la llacuna artificial de Burriana i les llacunes artificials d'Almassora.
L'objectiu d'aquest reforç en el reg és evitar la mort dels arbres a causa de les onades de calor de les últimes setmanes.
A més, molts d'aquests arbres van ser plantats en jornades escolars dedicades al dia de l'arbre, per la qual cosa és important que creixen prou perquè els alumnes de diversos centres escolars se sentin orgullosos de la seva contribució.
El Servei de Manteniment realitza regs extraordinaris dues vegades al mes, excepte els dies en què la pluja puga alleujar la necessitat de reg.
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana