Els participants als tallers i cursos que organitza l'Ajuntament d'Almassora, a través de la Regidoria de Benestar Social, van celebrar un merescut final de curs al centre social Sant Felip.
La regidora de Benestar Social, Eugenia Martinavarro, va agrair la implicació de tots els assistents i els va animar a continuar participant de manera activa en les diferents propostes que s'hi organitzen.
Ara està oberta la inscripció a una nova edició d''Estiu Actiu', amb tallers gratuïts de memòria, manualitats i costura creativa adreçats a la gent gran del municipi. Aquesta proposta se celebrarà durant tot el mes de juliol, de 09:30 a 12:30 hores, als centres socials de Fàtima, Corell, Sant Felip, Botànic i Museu Municipal.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: