Almassora reobre el consultori mèdic de la platja per reforçar l'atenció sanitària durant l'estiu
El servei assistencial estarà operatiu del 29 de juny al 31 d'agost a les instal·lacions del Pla de la Torre, ubicades a Carabineros. Els pacients que necessitin ser atesos es poden acostar a l'horari de consulta.
L'alcaldessa, María Tormo, i la regidora de Sanitat, Eugenia Martinavarro, supervisen la posada a punt del consultori després de les gestions realitzades amb la Conselleria per garantir-ne l'obertura per tercer any consecutiu.
La reobertura d'aquest recurs assistencial ha estat possible gràcies a les converses i les gestions mantingudes per l'Ajuntament amb la Conselleria de Sanitat per garantir la prestació del servei durant la temporada estival. D'aquesta manera, el consultori tornarà a obrir les portes per tercer any consecutiu, després d'haver estat tancat després de la decisió adoptada pel govern autonòmic anterior.
Des de l'Ajuntament hem treballat de manera constant i coordinada amb la Conselleria per assegurar que els veïns de la platja disposin d'una atenció sanitària propera i accessible durant l'estiu. Mantenir operatiu aquest consultori és una prioritat per a aquest equip de govern i una mostra del nostre compromís amb uns serveis públics de qualitat», ha assenyalat l?alcaldessa.
Així mateix, la primera edil ha reiterat la reivindicació municipal de continuar millorant l'atenció sanitària al municipi. «Confiem que el centre de salut integrat Pius XII pugui recuperar ben aviat les especialitats mèdiques que van ser eliminades per l'anterior govern autonòmic. Seguirem treballant amb la Conselleria per avançar en la millora dels serveis sanitaris que mereixen els almassorins», ha afirmat Tormo.
Els pacients que necessitin ser atesos poden acudir en l'horari de consulta a les instal·lacions de carrabiners.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: