Vila-real: Vila-real signa la compra de l'Alqueria de Puchol
Alt Maestrat: El PSPV-PSOE de Benassal presenta pla d'acció per a millorar infraestructures municipals

El PSPV-PSOE de Benassal ha presentat un pla d'acció local per a potenciar les instal·lacions municipals i fer una millora del poble. La candidata socialista, Èlia Garcia, explica que el programa estratègic busca la participació i la proximitat ciutadana per a crear un poble més just, accessible, amable, inclusiu, bonic, segur i igualitari.
En tercer lloc, es proposa la creació de noves infraestructures com serveis públics, reforma integral de la plaça de l'Ajuntament amb la creació d'un monument a l'aigua al centre, urbanització de Lorito, millora de l'estètica del casc antic amb la recuperació del carrer Pla i els Carrerons amb formigó imprès i la renovació de les canonades i l'alcantarillatge. Per últim, es crearà una línia d'ajuts municipals per a accions globals com pintura de façanes, millora de l'accessibilitat dels establiments i recuperació de les façanes antigues.
Segons Èlia Garcia, aquest programa estratègic serà participatiu i dialogant, ja que es busca la contribució de la ciutadania per a crear un poble millor i més atractiu per a visitar. La candidata socialista conclou que es tracta d'una acció global per a fer de Benassal un municipi més atractiu i que genere oportunitats per a tots els habitants de la localitat.
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana