La Jana s'adhereix al pla de protecció de la Diputació amb cinc càmeres de videovigilància als accessos
La Jana s'ha adherit al programa de protecció impulsat per la Diputació de Castelló, encapçalat per la presidenta Marta Barrachina, per reforçar la seguretat en aquest municipi del Baix Maestrat, on s'instal·laran cinc càmeres de videovigilància als accessos.
L'alcalde César Simó assenyala que la iniciativa no només atorga seguretat, sinó també tranquil·litat i benestar als veïns.
L'adhesió al pla contempla una inversió de 47.796,29 euros per a la instal·lació de cinc dispositius de videovigilància als accessos al municipi, amb tecnologia d'última generació que permetrà captar imatges de qualitat, respectant la privadesa i ajudant al control dels accessos.
Simó subratlla que és una mostra més que, ara, es governa pensant a l'interior, i recorda que el projecte de Marta Barrachina destina 4,4 milions d'euros per a la instal·lació de 451 cambres a 181 nuclis de població de 115 municipis de menys de 5.000 habitants.
La Jana també destaca que la seguretat i el control no es limiten a l'entorn urbà: per primera vegada la Diputació finança un servei de guarderia rural que protegeix els professionals del camp i frena delictes com el furt de garrofes.
La localitat aprofitarà aquest programa per incorporar un professional a la seva zona de cultiu, la presència del qual suma a la seguretat i la millora dels serveis per als veïns.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: