A cost zero per a la localitat: Diputació garanteix les càmeres de videovigilància a Cervera del Maestre
La Diputació de Castelló instal·larà dues càmeres de videovigilància a Cervera del Maestre, dins del programa Una província que protegeix impulsat per la presidenta Marta Barrachina. La notícia, datada el 24 de juny del 2026, subratlla que el finançament va a càrrec de la Diputació i no implica cost per a l'ajuntament.
El portaveu del PP a Cervera del Maestre, Andrés Redó, va assegurar que la localitat rebrà dues càmeres amb un pressupost de 23.376,96 euros i que la iniciativa arriba després d'anys de reclamacions del partit.
Redó va afirmar que el PP complirà amb el poble i que el PSPV no va instal·lar aquestes càmeres malgrat reclamacions anteriors.
Va recordar que la proposta va ser acceptada pel PSPV al març i que, encara que van dir que s'instal·larien, fins ara res no s'ha fet.
Per a Redó, aquestes càmeres estaven al programa electoral del PP i la seva execució depèn de Marta Barrachina; avui allò important són els fets.
Al conjunt de la província, s'instal·laran 451 cambres en municipis de menys de 5.000 habitants; per a Redó, això demostra que el món rural guanya amb una política útil i que els veïns agrairan sentir-se més segurs.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: