El Festival Guitarra i Vi de Betxí ha tancat la desena edició amb un notable èxit de participació després d'esgotar totes les entrades disponibles a les tres sessions programades. El cicle, celebrat al Palau-Castell els dies 6, 13 i 20 de juny, ha tornat a omplir l'aforament i fins i tot ha generat llistes d'espera davant la gran demanda registrada.
Les places es van completar en poc temps després de l'obertura de les inscripcions i, durant els dies previs als concerts, nombroses persones es van interessar per la disponibilitat d'entrades davant de possibles baixes d'última hora. Una resposta que confirma la consolidació d'una proposta cultural que, deu edicions després del seu naixement, continua despertant una gran expectació.
L'alcaldessa de Betxí, Carla Nebot, ha destacat que és una gran satisfacció i una mostra de l'afecte que el públic té per aquest festival. A més, ha assenyalat que Guitarra i Vino s'ha convertit en una cita esperada cada any, capaç d'unir cultura, patrimoni i producte de proximitat en un format molt especial.
Durant aquestes deu edicions, el festival ha aconseguit consolidar una fórmula que combina actuacions de guitarra en directe amb tasts de vi en un entorn patrimonial com el Palau-Castell, una proposta que reforça l'oferta cultural del municipi i atrau públic tant de Betxí com d'altres localitats.
L'edició d'enguany ha comptat amb les actuacions de Santi Huguet, Andrea Vettoretti i Tom Kesterns, acompanyades per una selecció de vins de cellers i cooperatives diferents.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: