Moncofa: Moncofa avança en la licitació del nou contracte de neteja i recollida de residus, que duplicarà l'actual amb tres milions d'euros anuals i nous serveis
Burriana: La Federació Taurina i de Falles de Burriana secunden la iniciativa de Satine de donar test ràpids de COVID-19
                    
                	
		  	    La Federació Taurina de Burriana i  la Federació de Falles de Burriana s'han sumat a la inicitiva de la Fundació Setine d'adquirir Test Ràpids d'alta eficàcia ((99,2%) per a donar-los a centres sanitaris. La pròpia empresa Setine ja ha entregat aquesta mateixa setmana 1.000 d'aquests test costejats al 100% per la mercantil. Després de l'ampli suport aconseguit per la població, ha obert una segona compra de test a la gent en general. Algunes persones s'han posat en contacte directament per a realitzar aportacions per tal que les entregues augmenten.  
Altres col·lectius, per contra, cas de la Federació de Falles i de la Federació Taurina de Burriana, s'han unit a la causa i han encoratjat als seus simpatitzants perquè donen de manera altruista, fons per a adquirir quants més test contra Coronavirus, millor. 
Cal tindre en compte que l'hospital de la Plana dona suport a tots els pobles de la comarca i l'objectiu és que prenguen consciencia institucions, col·lectius i veïns i que s'animen a sumar-se a aquesta iniciativa.
Per eixe motiu, la iniciativa està oberta també a altres municipis, empreses i veïns perqué a més quantitat de diners, més test i també pot ser, més econòmics.
Per a sumar-se a la causa, cal ingresar una aportació voluntaria , en el compte bancari, de la Fundació Satine:
ES55 3112 7473 1027 2001 4421 
   
			      
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana
			    











