laPlanaAldia.COM

Les notícies de la teua localitat al moment

Diputación CS Castelló Burriana l'Alcora La Vall d'Uixó Onda Nules Vila-real Almassora Generalitat Valenciana Comunitat Valenciana Moncofa Borriol La Vilavella Les Alqueries Xilxes Eslida Segorbe Orpesa Vilafamés Torreblanca Benicarló Benicassim Peñíscola Cabanes Vall d'alba Tales Figueroles Les Coves de Vinromà Els Ports Almenara Betxí La Llosa Plana Alta Sant Joan de Moró Baix Maestrat Almedíjar Alfondeguilla Alt Maestrat Alt Millars Alt Palancia l'Alcalatén Plana Baixa
Burriana

Comencen les obres d'adequació per a instal·lar els barracons de l'aulari provisional de l'IES Jaume I

Comencen les obres d'adequació per a instal·lar els barracons de l'aulari provisional de l'IES Jaume I
General | 08-07-2020

Ja han arrancat els treballs d'adequació del solar de l'antic IES Llombai, on s'instal·laran els barracons per a reubicar al professorat i als estudiants de l'IES Jaume I de Borriana i poder així començar l'enderrocament de l'edifici i la construcció del nou IES Jaume I.

La previsió és que els alumnes acudisquen a classe el mes d'octubre i que al novembre es puga començar amb l'enderrocament del vell edifici. El muntant econòmic de la inversió és de 13 milions d'euros, inclosos en el Pla *Edificant de la Generalitat Valenciana.

La redacció del projecte ha sigut realitzada per *Santatecla Arquitectes *SLP.

La previsió és que les obres de construcció del nou centre culminen l'últim trimestres de 2022, i el seu nou *edifici podrà incorporar els cicles formatius de Fusteria i d'Artista Faller i Construcció d'Escenografies que actualment s'imparteixen fora de les instal·lacions de l'IES, en les dependències municipals de l'antic escorxador del *camí *Xamussa.

Remitido | Fotografies: Remitido

Darrers vídeos
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana
{}