Burriana: Comencen les obres d'adequació per a instal·lar els barracons de l'aulari provisional de l'IES Jaume I


 

Galeria fotogràfica

Fotografia /Galeria/2020/7/195956_121627/1_M1.jpg
Fotografia /Galeria/2020/7/195956_121627/2_M1.jpg
Fotografia /Galeria/2020/7/195956_121627/3_M1.jpg
La Plana al Dia | Burriana | General | 08-07-2020
Comencen les obres d'adequació per a instal·lar els barracons de l'aulari provisional de l'IES Jaume I

Ja han arrancat els treballs d'adequació del solar de l'antic IES Llombai, on s'instal·laran els barracons per a reubicar al professorat i als estudiants de l'IES Jaume I de Borriana i poder així començar l'enderrocament de l'edifici i la construcció del nou IES Jaume I.

La previsió és que els alumnes acudisquen a classe el mes d'octubre i que al novembre es puga començar amb l'enderrocament del vell edifici. El muntant econòmic de la inversió és de 13 milions d'euros, inclosos en el Pla *Edificant de la Generalitat Valenciana.

La redacció del projecte ha sigut realitzada per *Santatecla Arquitectes *SLP.

La previsió és que les obres de construcció del nou centre culminen l'últim trimestres de 2022, i el seu nou *edifici podrà incorporar els cicles formatius de Fusteria i d'Artista Faller i Construcció d'Escenografies que actualment s'imparteixen fora de les instal·lacions de l'IES, en les dependències municipals de l'antic escorxador del *camí *Xamussa.
 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana