Benicassim: Operació especial de trànsit per al Festival Internacional de Benicàssim - FIB 2025
Burriana: Sara Molina aconsegueix fracturar el Comerç de Borriana

Les decisions que ve prenent l'edil de comerç de l'Ajuntament de Borriana, Sara Molina, han acabat per fracturar el comerç de la localitat. La Federació de Comerç, que a penes representa al 25% dels negocis de la localitat és l'únic interlocutor amb una edil que li respon contractant-li campanya rere campanya al seu negoci particular.
L'última iniciativa de la Federació i aprovada per l'edil, l'incentivar que els xiquets entren en els comerços aquest cap de setmana amb motiu de la festa d'Halloween. Una iniciativa vista com l'últim despropòsit enmig de la virulència del COVID-19.
I és quan, més restriccions d'aforament s'estan realitzant, des de la Federació i la regidoria de comerç s'incentiva l'entrada en els negocis per una 'piruleta' amb el logo de l'APP Borriana és mou que a penes s'han descarregat un centenar de persones.
Així li ho van recriminar els grups polítics aquest dijous en les Comissions Informatives, però ni així l'edil ha sigut capaç de frenar la campanya.
Una campanya considerada desafortunada per alguns comerciants que es van negar a rebre el '*merchandasing' de les *piruletas per a sorpresa dels repartidors.
Una vegada més, les 'piruletes' les ha encarregades directament l'empresa del President de la Federació de Comerç, un president que ahir, i davant les crítiques d'alguns, va decidir abandonar el grup de WhatsApp on hi ha més del doble de comerciants que en el d'una Fedreració de Comerç que cada dia representa a menys comerços.
En el fons de tot això, campanya infructuosa després de campanya infructuosa, una Federació de Comerç que no reivindica en pro de tot el comerç de la localitat, i un Ajuntament Borriana en el furgó de cua en el que ajudes als comerços locals es refereix. Molina finalitzarà l'any amb més de 300.000 euros sense gastar en la seua partida d'ajuda al comerç local. Un bagatge molt pobre per a una regidora amb una dedicació quasi exclusiva a l'Ajuntament de Borriana i un sou prou per damunt dels 2.000 euros/mes
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana