Castelló: El PSPV denuncia que Carrasco canvia 121 habitatges socials per minipisos de 39 m²
Burriana: Vicent Aparisi, el regidor desaparegut (I)

Hi ha qui diu que es creia el 'súperconcejal' i la mà dreta de Maria Josep Safont. Si així va ser, la veritat és que el
fet el PSOE de Borriana és important i encara està per arribar la crisi que es crearà quan abandone la política Safont.
En més d'una ocasió va assegurar en el ple que el seu horari era de 24 hores, però la veritat és que en l'actualitat se li comença a conéixer com el 'regidor desaparegut'.
Fa com que s'interessa per la Serratella, però diu que li ho han comptat, que ell no ho ha vist.
Fa com que es preocupa per l'ombra del parc caní, però també de sentides perquè no l'ha vist.
Pregunta pel Consell Agrari, però no acudix quan es convoca.
Era regidor d'esports i en el ple pregunta per esports, però després no acudix ni a la presentació del futbol base, ni tampoc a la dels equips de bàsquet.
I, en actes oficials per Borriana, més aviat poc, o arriba tard o molt tard, com al sopar d'este estiu de les festes del Virgend el Carmen.
Aparisi, que fins i tot va tindre temps mentres tenia dedicació exclusiva a l'Ajuntament per a muntar una immobiliària, sembla que ara que no té gestió de govern ni a l'Ajuntament, ni en la Diputació, ni en la immobiliària... ha d'estar entretingut en altres menesters.
Tal vegada ara el PSOE el necessita, o tot el contrari!
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana