Burriana: Nadal amb Art: Borriana celebra la segona edició d'una exposició que fusiona tradició i talent local


 

Galeria fotogràfica

Fotografia /Galeria/2025/12/253579_163826/1_M1.jpg
Fotografia /Galeria/2025/12/253579_163826/2_M1.jpg
La Plana al Dia | Burriana | General | 05-12-2025
Nadal amb Art: Borriana celebra la segona edició d'una exposició que fusiona tradició i talent local

Borriana celebra per segon any consecutiu l'exposició 'Nadal amb Art', un projecte que uneix la creativitat d'artistes locals amb la màgia de les festes a través de tres arbres de Nadal ubicats al Carrer la Tanda.

Els arbres, de 2,5 metres d'altura, van ser dissenyats per l'artista faller local Carlos López, membre del Gremi d'Artistes Fallers de Borriana, i posteriorment intervinguts artísticament per Salomé Monfort (Esperanza), Vicent Guerola (Nadala) i Juan Dualde (Terme).

La iniciativa consolida Borriana com a referent en innovació cultural i demostra que l'art pot acostar-se a la ciutadania creant un espai únic per gaudir de les festes.

La regidora de Festes, Paloma Boix, va destacar que 'Nadal amb Art' embelleix els carrers, acosta la cultura als veïns i posa en valor el talent local, i va afirmar que és un orgull poder comptar amb artistes d'aquesta talla il·luminant les festes.


 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana