La presidenta de la Diputació, Marta Barrachina, anunciarà la instal·lació de 15 càmeres de control i videovigilància a Cabanes per protegir la població.
La portaveu del PP a Cabanes, Lucía García, explica que no només es controlaran els accessos al municipi, sinó també a Torre de la Sal, la Venda de Sant Antoni, L'Empalme i El Ventorrillo.
La inversió prevista per a la localitat és de 142.621,84 euros, una de les partides més ambicioses d'un projecte finançat per la Diputació, que preveu un pressupost total de 4,4 milions per a tota la província.
Aquest projecte es presenta com a pioner i busca dotar de benestar els veïns i reforçar els controls daccés a un municipi amb un terme municipal molt extens.
La distribució de les cambres serà: cinc al nucli urbà i deu a àrees residencials; a L'Empalme, dos; a Torre de la Sal, quatre; ia la Venda de San Antonio i El Ventorrillo, dues càmeres cadascuna.
Solucions eficaces als problemes que altres creen i no resolen, afirma Lucía García, “un projecte que suma al municipi i aportarà tranquil·litat, ja que el registre d'imatges serà una eina útil si les Forces i els Cossos de Seguretat de l'Estat ho requereixen.”
Des del PP destaquen les polítiques útils del partit i la gestió de Marta Barrachina, que escolta els problemes i busca solucions, cosa que reforça la confiança dels veïns a Cabanes.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: