laPlanaAldia.COM

Les notícies de la teua localitat al moment

Diputación CS Castelló Burriana l'Alcora La Vall d'Uixó Onda Nules Vila-real Almassora Generalitat Valenciana Comunitat Valenciana Moncofa Borriol La Vilavella Les Alqueries Xilxes Eslida Segorbe Orpesa Vilafamés Torreblanca Benicarló Benicassim Peñíscola Cabanes Vall d'alba Tales Figueroles Les Coves de Vinromà Els Ports Almenara Betxí La Llosa Plana Alta Sant Joan de Moró Baix Maestrat Almedíjar Alfondeguilla Alt Maestrat Alt Millars Alt Palancia l'Alcalatén Plana Baixa
Castelló

Càmera Castelló organitza jornada empresarial amb Ambassador de República Dominicana

General | 02-06-2023

La Càmera de Comerç de Castelló ha organitzat una sessió de treball dirigida a empresaris interessats en conèixer com abordar amb èxit les oportunitats de negoci que ofereix la República Dominicana. La jornada, que compta amb la participació de l'Ambassador de la República Dominicana a Espanya i Andorra, es durà a terme a la seu de la Corporació el pròxim 15 de juny de 11.30 a 13.30 hores.

L'objectiu de la jornada és analitzar la situació actual del mercat dominicà i les oportunitats de negoci existents per a les empreses de la província de Castelló. En els últims anys, la República Dominicana s'ha convertit en el principal destí d'inversió estrangera de la regió Llatinoamericana gràcies a la seva seguretat jurídica, dinamisme econòmic i ubicació estratègica en el centre del Carib.

La sessió de treball serà de caràcter gratuït i comptarà amb la participació de rellevants organitzacions i empresaris espanyols i dominicans implantats en el país. Espanya és el principal proveïdor de productes ceràmics de la República Dominicana, que es troba entre els deu principals països destinació de la ceràmica produïda a la província de Castelló.

La mida del mercat de la construcció a República Dominicana ha crescut significativament en els últims anys i va representar el 14,3% del PIB del país en 2021. Les exportacions ceràmiques espanyoles a la República Dominicana van arribar als 80,9 milions d'euros l'any 2022.

Per assistir a aquesta jornada presencial és necessària inscripció prèvia a https://www.camaracastellon.com/es/jornadas/jornadas/W23318, ja que les places són limitades fins a completar aforament. S'espera que aquesta sessió siga una oportunitat única per als empresaris interessats en conèixer el mercat dominicà i les oportunitats de negoci que ofereix el país.

Remitido | Fotografies:

Darrers vídeos
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana
{}