laPlanaAldia.COM

Les notícies de la teua localitat al moment

Diputación CS Castelló Burriana l'Alcora La Vall d'Uixó Onda Nules Vila-real Almassora Generalitat Valenciana Comunitat Valenciana Moncofa Borriol La Vilavella Les Alqueries Xilxes Eslida Segorbe Orpesa Vilafamés Torreblanca Benicarló Benicassim Peñíscola Cabanes Vall d'alba Tales Figueroles Les Coves de Vinromà Els Ports Almenara Betxí La Llosa Plana Alta Sant Joan de Moró Baix Maestrat Almedíjar Alfondeguilla Alt Maestrat Alt Millars Alt Palancia l'Alcalatén Plana Baixa
Castelló

Castelló viurà la il·lusió i la màgia de Nadal al Jardí de les Hades i els Follets

Castelló viurà la il·lusió i la màgia de Nadal al Jardí de les Hades i els Follets
General | 01-01-2024

Un parc màgic ple de llum, fantasia i color és l'esdeveniment innovador que presenta l'Ajuntament de Castelló dins de la programació nadalenca, per continuar arribant a tots els districtes de la ciutat fent-los partíceps als majors i els xiquets. Serà un dels actes més impactants abans de l'arribada dels Reis Mags d'Orient.

L'alcaldessa de la ciutat, Begoña Carrasco ha destacat que el pròxim dimecres 3 de gener el parc Geòleg José Royo, més conegut com parc del Llac, es convertirà en un bosc encantat amb fades i follets on la fantasia prendrà vida "perquè els més menuts de la casa viuen amb il·lusió aquestes dates tan assenyalades i senten la màgia de Nadal".

"Aquesta proposta va en la línia del nostre compromís perquè Nadal inunde tots els districtes de la ciutat i continuem sent la ciutat viva que hem recuperat des de fa sis mesos", ha afegit.

Un total de 21.000 metres quadrats acolliran aquesta iniciativa pionera a la capital que començarà a les 18:00h de la tarda amb l'il·luminació d'arbres, convertint el parc en un bosc màgic, en aquest moment faran la seua aparició follets, pegassos i fades fent que la fantasia prenga vida.

"És una aposta pensada per al públic familiar, perquè els més menuts són els protagonistes en aquestes dates que viuen amb tanta il·lusió, però alhora volem fer partícip el públic de totes les edats que es sorprendran amb aquest parc encantat, com mai abans havia tingut en la ciutat", ha apuntat Carrasco.

A partir de les 19:00h de la tarda seran els protagonistes de les sèries de televisió preferides dels xiquets els que faran la seua entrada al parc i a les 19:40h el parc es convertirà en el regne del gel, perquè els seus coneguts personatges saluden a tots els presents. El brotxol final el posarà una "minidisco" amb els personatges que ja van participar al "Street Park" a partir de les 20:20h amb animació infantil, balls, música i molta diversió.

Remitido | Fotografies: Remitido

Darrers vídeos
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana
{}