Castelló: Cambra de Comerç acull una jornada sobre ciberseguretat de la mà de Lãberit


 

Galeria fotogràfica

Fotografia /Galeria/2024/6/229343_145515/1_M1.jpg
Fotografia /Galeria/2024/6/229343_145515/2_M1.jpg
La Plana al Dia | Castelló | General | 21-06-2024
Cambra de Comerç acull una jornada sobre ciberseguretat de la mà de Lãberit

La Càtedra de Ciberseguretat INCIBE-UPV, en col·laboració amb LÃBERIT, empresa socia Plus de Enactio - Club de Negocis de la Càmera de Comerç de Castelló, organitzarà una jornada de ciberseguretat el pròxim 26 de juny a la Càmera de Castelló.

Aquest esdeveniment, que s'emmarca dins del Programa INNDIH, es celebrarà de 9:00 a 12:00 hores i té com a objectiu principal elevar les capacitats i recursos en ciberseguretat de les tecnologies digitals de les empreses.

La jornada busca conscienciar sobre les amenaces actuals i explorar solucions personalitzades per a cada empresa, comptant amb ponències d'experts i presentacions sobre certificacions ENS i mapes d'ajudes i finançament per a projectes de ciberseguretat.

En resum, aquesta jornada representa una oportunitat Invaluable per a les empreses interessades a millorar la seva ciberseguretat i conèixer solucions d'intel·ligència artificial aplicables als seus processos, permetent-los obtenir coneixements, intercanviar experiències i establir connexions clau en el sector.


 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana