Castelló: El Consell Sectorial de Comerç aprova noves ajudes per a afectats per obres de ZBE


 

Galeria fotogràfica

Fotografia /Galeria/2024/9/233563_148610/1_M1.jpg
La Plana al Dia | Castelló | General | 25-09-2024
El Consell Sectorial de Comerç aprova noves ajudes per a afectats per obres de ZBE

El Consell Sectorial de Comerç Extraordinari, presidit pel regidor de Comerç i Consum, Alberto Vidal, ha donat llum verda a les noves bases d'ajudes destinades a comerços, serveis i locals d'hostaleria afectats per les obres de la Zona de Baixes Emissions (ZBE).

Durant la reunió es va presentar un plànol detallat que identifica els carrers afectats per les obres i les zones adjacents dels quals els comerços podran beneficiar-se de les ajudes, assegurant la màxima cobertura per als establiments afectats.

Les noves bases permetran que els negocis afectats per les obres puguen rebre fins a 3.000 euros en casos d'impacte directe, i 1.500 euros per aquells ubicats en zones adjacents. L'objectiu és compensar les pèrdues econòmiques ocasionades per les obres d'adequació a la ZBE.

Des de la regidoria de Comerç i Consum s'està treballant per agilitzar el procés administratiu i fer que les ajudes estiguen disponibles ràpidament per als comerciants.

El regidor de Comerç i Consum, Alberto Vidal, ha destacat que l'objectiu és arribar al major nombre d'afectats per les obres, incloent-hi comerços de proximitat, serveis i negocis d'hostaleria.


 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana