laPlanaAldia.COM

Les notícies de la teua localitat al moment

Diputación CS Castelló Burriana l'Alcora La Vall d'Uixó Onda Nules Vila-real Almassora Generalitat Valenciana Comunitat Valenciana Moncofa Borriol La Vilavella Les Alqueries Xilxes Eslida Segorbe Orpesa Vilafamés Torreblanca Benicarló Benicassim Peñíscola Cabanes Vall d'alba Tales Figueroles Les Coves de Vinromà Els Ports Almenara Betxí La Llosa Plana Alta Sant Joan de Moró Baix Maestrat Almedíjar Alfondeguilla Alt Maestrat Alt Millars Alt Palancia l'Alcalatén Plana Baixa
Castelló

Estudiants de la UJI participa en el Research Hackaton per potenciar la innovació i treball en equip

Estudiants de la UJI participa en el Research Hackaton per potenciar la innovació i treball en equip
General | 21-02-2025

L'Aula Fundació Banc Sabadell de Promoció del Talent de la Universitat Jaume I ha celebrat el Research Hackaton UJI, en el qual 30 estudiants han treballat per equips per resoldre diferents reptes, una iniciativa que ha impulsat el seu aprenentatge i el desenvolupament d'habilitats relacionades amb la innovació i la col·laboració.

Al llarg de tota la jornada, els participants s'han posat en la pell de diferents agents (institució pública, emprenedor, multinacional, associació sense ànim de lucre, educació i investigació, i mitjans de comunicació) per buscar solucions a reptes relacionats amb les noves tecnologies i l'individualisme; l'envelliment demogràfic i la sostenibilitat del sistema de pensions; l'ús de les xarxes socials i la salut mental; l'accessibilitat de comunitats rurals a atenció mèdica de qualitat, o la reducció del malbaratament d'aliments en la cadena de subministrament.

L'estudiantat, amb el suport de tres mentors de Banc Sabadell, han afrontat els reptes des d'una primera fase de recerca i contextualització, passant per una generació i selecció d'idees, fins arribar al disseny i prototipat i la posterior comunicació.

L'equip guanyador del Research Hackaton ha sigut el format per Kristine Grindland, Lara Ying Pinyana Salvador, Carlos Broch Cubedo, Christopher Morales Fuentes i Katherine Quezada, els quals van proposar un sistema d'incentius per reduir l'ús de pantalles generant beneficis transformats en experiències socials i presencials.

Remitido | Fotografies: Remitido

Darrers vídeos
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana
{}