Burriana: La Càtedra Reciplasa-UJI distingeix a estudiants del Jaume I de Burriana entre els guanyadors de la campanya ‘Què fèm amb el fem?’
Castelló: Presentació conjunta del programa oficial de les festes de la Magdalena per part de l'Ajuntament de Castelló i Cajamar

L'Ajuntament de Castelló i Cajamar han presentat el programa oficial de les festes de la Magdalena al saló d'actes de Cajamar, entitat patrocinadora.
L'alcaldessa ha destacat els més de 200 actes programats i ha destacat el treball altruista de la Junta de Festes i altres entitats per elaborar una variada programació per a tots els públics.
El lliurament de 50.000 exemplars del programa es realitzarà els dies 17 i 18 de març en horari de matí a la plaça Major i per la tarda en el mateix lloc.
En la presentació van estar presents les Reines de les Festes, així com regidors i autoritats locals.
L'alcaldessa ha agraït la contribució de Cajamar i ha destacat la importància de la unió i solidaritat a través de la música en les festes.
A més, s'ha anunciat que el primer Desfilada de Gaiates durant les festes de la Magdalena ha sigut declarat Bé d'Interés Cultural, en un homenatge a les tradicions locals.
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana