Castelló: Costes autoritza l'obertura dels xiringuitos en Setmana Santa i tots els serveis estaran a ple rendiment


 

Galeria fotogràfica

Fotografia /Galeria/2025/4/242508_155485/1_M1.jpg
La Plana al Dia | Castelló | General | 03-04-2025
Costes autoritza l'obertura dels xiringuitos en Setmana Santa i tots els serveis estaran a ple rendiment

Castelló té l'autorització perquè els cinc xiringuitos puguen obrir des de Setmana Santa fins a octubre, així com tots els serveis de platges, perquè estiguen a ple rendiment.

El Servei Provincial de Costes ha donat llum verda a l'autorització d'ocupació per a l'explotació de les platges municipals, des d'abril fins a octubre.

El portaveu del govern municipal, Vicent Sales, va destacar que esta autorització és una mostra de l'aposta del govern per la dinamització de les platges i el turisme, com a revulsiu econòmic per a la ciutat.


 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana