Castelló: Òrbita busca 10 startups per a convertir el seu potencial en èxit amb 100.000 euros en premis


 

Galeria fotogràfica

Fotografia /Galeria/2025/4/243231_156038/1_M1.jpg
Fotografia /Galeria/2025/4/243231_156038/2_M1.jpg
Fotografia /Galeria/2025/4/243231_156038/3_M1.jpg
La Plana al Dia | Castelló | General | 17-04-2025
Òrbita busca 10 startups per a convertir el seu potencial en èxit amb 100.000 euros en premis

L'acceleradora d'empreses Òrbita, impulsada pel Centre Europeu d'Empreses i Innovació de Castelló (CEEI Castelló) i la Diputació Provincial, té oberta la seua vuitena convocatòria fins al pròxim 2 de maig. Aquest programa s'ha convertit en referent nacional després d'aconseguir impulsar empreses líders com Internxt o Arkadia Space.

La importància d'Òrbita també es mesura en xifres. Aquesta acceleradora ha injectat al teixit empresarial innovador 700.000 euros a través dels premis atorgats anualment, s'han creat més de 640 llocs de treball i s'ha aconseguit més de 39 milions d'euros de financiació rebuda per les startups.

Òrbita està dirigit a startups, emprenedors i empreses de menys de cinc anys d'activitat amb un alt potencial de creixement. Els interessats a participar en aquesta vuitena edició poden formalitzar la sol·licitud en la web oficial de l'acceleradora: www.programaorbita.com fins al pròxim 2 de maig.

Parlar d'Òrbita és parlar d'èxit. Les empreses guanyadores de l'última edició del programa destaquen la personalització i qualitat de les formacions i mentorias.

El Investor's Day i l'entrega de premis, dotats amb un total de 100.000 euros, cash i equity free, aportats per la Diputació, tancaran aquesta vuitena edició del programa Òrbita.


 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana