Castelló: Meetiq 2025 impulsa la transformació digital a Castelló


 

Galeria fotogràfica

Fotografia /Galeria/2025/6/245646_157802/1_M1.jpg
Fotografia /Galeria/2025/6/245646_157802/2_M1.jpg
La Plana al Dia | Castelló | General | 03-06-2025
Meetiq 2025 impulsa la transformació digital a Castelló

La Cambra de Comerç de Castelló ha celebrat la segona edició de Meetiq, esdeveniment que va reunir a més d'un centenar d'empreses, professionals i agents tecnològics.

L'esdeveniment va oferir inspiració, casos reals i oportunitats de connexió per impulsar el desenvolupament digital de les pimes castellonenques.

Tres casos d'èxit empresarial van protagonitzar l'esdeveniment, destacant la transformació digital de Grup La Plana, Malco Digital Group i Coolmod Informàtica.

L'inversor Rubén Colomer va tancar la jornada abordant la importància de la innovació tecnològica i la inversió en startups.

Des de la Cambra de Comerç es va destacar l'aposta per l'acompanyament en la transformació digital de les empreses de la província, consolidant a Meetiq 2025 com un punt de trobada estratègic a Castelló.


 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana