Castelló: La maledicció del `sí vull' torna a Castelló per Nadal


 
La Plana al Dia | Castelló | General | 27-11-2025
 

La primera obra de l'escriptor i professor d'escriptura creativa de l'UJI, Jose Mola, es presenta a la Llibreria Babel de Castelló el pròxim dimarts 2 de desembre a les 19 hores.

La novel·la, publicada per SUMA (Penguin Random House), ha tingut gran acceptació a les llibreries, arribant ja a una segona edició després de tan sols cinc mesos des del seu llançament.

Jose Mola ha dut a terme una acció promocional de peregrinació literària per més de 100 llibreries de tota Espanya abans de presentar-la a la seva ciutat de residència, Castelló.

L'esdeveniment a la Llibreria Babel començarà primer amb una classe magistral per als alumnes d'escriptura creativa de l'UJI, seguit de la presentació oficial de la novel·la amb signatura d'exemplars.

L'obra 'La maledicció del sí vull' narra la història de Beto, qui torna a Espanya des de Mèxic per intentar recuperar al seu ex, Manuel Petulant, en un viatge emocional en busca de l'amor.


 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana