laPlanaAldia.COM

Les notícies de la teua localitat al moment

Diputación CS Castelló Burriana l'Alcora La Vall d'Uixó Onda Nules Vila-real Almassora Generalitat Valenciana Comunitat Valenciana Moncofa Borriol La Vilavella Les Alqueries Xilxes Eslida Segorbe Orpesa Vilafamés Torreblanca Benicarló Benicassim Peñíscola Cabanes Vall d'alba Tales Figueroles Les Coves de Vinromà Els Ports Almenara Betxí La Llosa Plana Alta Sant Joan de Moró Baix Maestrat Almedíjar Alfondeguilla Alt Maestrat Alt Millars Alt Palancia l'Alcalatén Plana Baixa
Castelló

AECC Castelló accelera la preparació de paquets solidaris per a la X Marxa contra el Càncer

AECC Castelló accelera la preparació de paquets solidaris per a la X Marxa contra el Càncer
General | 13-01-2026

El ritme a la seu de l'Associació Espanyola Contra el Càncer a Castelló és frenètic. Les voluntàries preparen per torns els paquets solidaris de la X Marxa contra el Càncer, que se celebrarà el proper 8 de febrer amb sortida i arribada al Parc Ribalta.

Per a que ningú no quede fora de participar, la seu de l'AECC ha habilitat un horari especial i ininterromput, de dilluns a divendres de 9:00 a 19:00 hores i dissabtes de 10:00 a 13:30 hores, facilitant la inscripció i la recollida de samarretes, dorsals i motxilles solidàries.

La marxa, de caràcter familiar i no competitiu, té com a objectiu recaptar fons per a la investigació i els programes d'ajuda a pacients i familiars, a més de visibilitzar la lluita contra el càncer en la seua dècima edició.

Remitido | Fotografies: Remitido

Darrers vídeos
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana
{}