L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, va presentar a la seu de Cajamar el programa oficial de les Festes de la Magdalena 2026, que comptarà amb més de 200 actes.
Acompanyada de les reines de les Festes, Clara Sanz i Ana Colón, Carrasco va destacar la varietat d'una programació en la qual s'arreplega i s'hi fa visible tot el treball realitzat durant l'últim any des de la Junta de Festes, les comissions dels sectors gaiaters, entes vinculats i les colles. Tot el món de la festa ha aportat el seu gra de sorra per a fer possibles, un altre any, les millors festes del món.
L'alcaldessa va subratllar la presència del piromusical amb drons i de la desfilada especial amb motiu del 50è aniversari de Moros d'Alqueria, que reunirà a més de 2.000 participants.
Carrasco va agrair a Cajamar la col·laboració amb unes festes que no són un gasto, sinó una inversió: invertir en la gent de Castelló i en millorar la seua qualitat de vida, en fer possibles els seus somnis.
La directora territorial de Cajamar a Castelló, Mar Martí, va reafirmar la relació estreta de l'entitat amb les festes fundacionals i va afirmar que ens sentim profundament vinculats a aquesta ciutat, on desenvolupem la nostra activitat des de fa més de cent anys, per això col·laborem activament en iniciatives que enriqueixen la tradició i el patrimoni local.
02 de març de 2026 -- L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, acompanyada de les reines de les Festes, Clara Sanz i Ana Colón, les Dames de la Ciutat i les Dames infantils, va presidir aquest matí la presentació del programa oficial de les Festes de la Magdalena 2026 a la seu de Cajamar a la Porta del Sol de Castelló.
També van participar la presidenta del Patronat Municipal de Festes i la regidora de Festes, Noelia Selma, i la vicepresidenta del Patronat Municipal de Festes, Arantxa Miralles.
L'alcaldessa va dir que, després de l'homenatge celebrat aquest cap de setmana amb les Galànies a les nostres reines, es reforcen les ganes i el sentiment que alguna cosa gran està a punt de passar i que cal preparar-se per a gaudir de la festa al cent per cent.
Dins d'aquest llibret, recull i fa visible tot el treball que durant l'últim any s'ha dut a terme des de la Junta de Festes, des de les diferents comissions dels sectors gaiaters, entes vinculats o les colles. Tot el món de la festa ha aportat el seu gra de sorra per a fer possibles, un altre any, les millors festes del món.
L'edició d'aquest any inclourà cites destacades com el 775 aniversari del Privilegi de Trasllat, el 75 aniversari de la Germandat dels Cavallers de la Conquesta i el 50è aniversari de Moros d'Alqueria.
L'alcaldessa va recordar que són més de 200 actes oficials recollits i molts més dels quals es poden gaudir per a tots els sectors de la ciutat.
L'alcaldessa va agrair el suport de Cajamar a través de l'edició d'aquest programa oficial de festes i va afirmar que col·laborar amb les festes no és un gasto, sinó una inversió, per a la gent de Castelló i per a millorar la seua qualitat de vida.
Actes destacats: en quant als actes més destacats, l'alcaldessa va indicar que aquest any hi haurà molts actes per a celebrar.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: