María España reivindica al VIII Congrés Nacional d'Infermeres Escolars i Referents de Salut Escolar la importància d'aquest recurs a les escoles
La regidora d'Educació, María España, va participar a l'acte inaugural del VIII Congrés Nacional d'Infermeres Escolars i Referents de Salut Escolar, celebrat a la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Jaume I i organitzat per l'Associació Científica Espanyola d'Infermeria en Salut Escolar-Comunitat Valenciana (ACEESE-CV). El fòrum va reunir professionals de la infermeria escolar, responsables sanitaris, docents i representants institucionals de tot el país.
Espanya va defensar el paper de la infermeria escolar com a recurs essencial per al benestar de l'alumnat, subratllant que aquesta figura ha deixat de ser vista com un luxe per esdevenir una necessitat.
Així mateix, va assenyalar que educar no és només aconseguir resultats acadèmics, sinó fomentar el benestar físic, mental i emocional dels estudiants, recordant que les escoles són espais clau per promoure hàbits saludables des d'edats primerenques.
La regidora va subratllar que aquest congrés és una oportunitat per intercanviar coneixements, millorar pràctiques i posar les bases del full de ruta dels propers anys, alhora que va reivindicar que la salut escolar ha d'ocupar un paper cada cop més rellevant en l'àmbit educatiu.
Remitido | Fotografies: Remitido

Amb la col.laboració de: