laPlanaAldia.COM

Les notícies de la teua localitat al moment

Diputación CS Castelló Burriana l'Alcora La Vall d'Uixó Onda Nules Vila-real Almassora Generalitat Valenciana Comunitat Valenciana Moncofa Borriol La Vilavella Les Alqueries Xilxes Eslida Segorbe Orpesa Vilafamés Torreblanca Benicarló Benicassim Peñíscola Cabanes Vall d'alba Tales Figueroles Les Coves de Vinromà Els Ports Almenara Betxí La Llosa Plana Alta Sant Joan de Moró Baix Maestrat Almedíjar Alfondeguilla Alt Maestrat Alt Millars Alt Palancia l'Alcalatén Plana Baixa
Comunitat Valenciana

Pastor crida al consens a Les Corts per a avançar en finançament, habitatge, aigua i suport als sectors productius

Pastor crida al consens a Les Corts per a avançar en finançament, habitatge, aigua i suport als sectors productius
General | 07-01-2026

El portaveu del Grup Popular a Les Corts, Fernando Pastor, va afirmar que 'el que la societat valenciana espera dels polítics és que siguem capaços d'oferir solucions als seus problemes del dia a dia' i va afegir: 'Ni que ens donem més colps, ni que siguem tot el dia barallant-nos: que siguem capaços de posar una mica de llum en el camí'.

A l'inici del curs parlamentari, el portaveu va qualificar-lo de 'molt interessant i il·lusionant, malgrat l'ambient que hi ha al voltant de la classe política' i va assenyalar que si tots els grups de Les Corts aconsegueixen asseure's, dialogar i aconseguir acordar en qüestions importants --encara que siga impossible fer-ho en tot--, 'estarem fent les coses bé'.

Va cridar l'oferta del president Juanfran Pérez Llorca per a avançar en consensos en qüestions 'que no tenen color polític' com un finançament just, el suport als sectors productius, una política hídrica responsable i la solució del problema de l'habitatge.

També va expressar preocupació per l'actitud inicial del PSPV i de la seua secretària general, la ministra Diana Morant, en rebutjar el mínim diàleg en qüestions com la renovació dels òrgans estatutaris, i va afegir: 'Espere que això no siga doctrina i que es puga desbloquejar per al bé de tots els valencians'.

Pastor va estendre la invitació a tots els grups: 'si cal cridar a les seues portes, s'hi farà. L'important és el contingut'.

Referent a les comunicacions durant la DANA del 29 d'octubre de 2024, el portaveu va afirmar que 'tots sabem què s'ha dit i què no s'ha dit per part dels responsables del Partit Popular, perquè ho hem vist, llegit i escoltat en tots els mitjans de comunicació' i va lamentar que, 'més d'un any després seguim sense conèixer les WhatsApp o les comunicacions dels responsables socialistes amb competències aquell dia', citant a Miguel Polo, Pilar Bernabé, Teresa Ribera o el mateix Pedro Sánchez. Va afegir que 'amb la mateixa transparència i la mateixa exigència de llum i de taquígrafs que reclamen per als qui ja ho han fet, podrien fer publiques aquestes comunicacions si no tenen res a ocultar'.

Remitido | Fotografies: Remitido

Darrers vídeos
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana
{}