AE-Agró defensa la seva proposta de prevenció al Congrés Internacional sobre Incendis Forestals
AE-Agró defensarà el seu informe sobre prevenció al Congrés Internacional sobre Incendis Forestals, que se celebrarà la setmana que ve a Alcoi.
Paral·lelament, l'associació ha rebut una bona acollida dels informes enviats a totes les universitats valencianes, al CEAM i al CIDE.
AE-Agró ha registrat la seva participació i ha estat acceptada per exposar la seva Proposta-Informe sobre Prevenció d'Incendis Forestals a la Comunitat Valenciana; la ponència serà presentada per Benjamí Pérez, biòleg i exdirector general de Medi Natural, en el marc del darrer Govern del Botànic.
Som conscients del repte d'aportar una proposta innovadora davant de l'enfocament dominant entre els tècnics forestals, però acceptem el desafiament i esperem contrastar les nostres idees en un context poc favorable per enriquir el model de prevenció.
La intervenció ja ha estat presentada per escrit i previsiblement formarà part de la documentació del Congrés, quedant definida per a possibles revisions i anàlisis posteriors.
Les últimes setmanes, AE-Agró ha enviat el seu informe a diferents autoritats administratives i polítiques, així com a col·lectius ecologistes de tot l'Estat ia totes les universitats públiques valencianes i centres de recerca, com ara CEAM i CIDE.
Expressa públicament el seu agraïment per la bona acollida rebuda per aquestes institucions fonamentals per avançar en el coneixement i la resolució de problemes com els incendis forestals, amb base científica, rigor i documentació.
Els rectors de la Universitat Politècnica de València i de la Universitat de València agraeixen la informació rebuda; en el segon cas, es ressalta el detall de l'estudi, que es considera, sens dubte, una anàlisi que cal tenir en compte si es vol millorar la gestió dels incendis.
Remitido | Fotografies:
Amb la col.laboració de: