Plana Baixa: El Consell reserva 220.000 euros per ampliar i rehabilitar el pont de la CV-191 a Ribesalbes
Diputación CS: Programa dia del Llibre 2024: Una mirada des de la igualtat

A càrrec de la Diputada delegada d'Igualtat i Publicacions Maria Luisa Torlà es realitzarà la presentació del Dia del Llibre 2024 sota el tema 'Una Mirada des de la igualtat en Diputació de Castelló'. A continuació, es durà a terme una taula rodona sobre 'Les dones i els llibres' moderada per Lidón Sancho Ribés, en la qual participaran destacades ponents com Ana María Portal Nieto, Amparo Zacarés Pamblanco, i Marina Gilabert Aguilar.
Ana María Portal Nieto, Cap de la Secció d'Igualtat de Diputació, parlarà sobre 'Dones que habiten, llegeixen i escriuen en el medi rural o per al medi rural'. Per la seua part, Amparo Zacarés Pamblanco, escriptora e investigadora, abordarà el tema 'La indispensable igualtat entre dones i homes en l'àmbit de la cultura', mentres que Marina Gilabert Aguilar, experta en Filosofia i Lletres, presentarà el programa 'Biblioteques en Igualtat'.
Després de les intervencions de les ponents, s'obrirà un col·loqui perquè les persones assistents puguen interactuar i debatre. L'esdeveniment conclourà amb una actuació artística a càrrec de Lidón Sancho Ribés i un 'Berenar literari'. L'activitat és d'entrada gratuïta fins a completar aforament i la inscripció es pot realitzar a través de l'enllaç proporcionat en la informació.
Per a més informació, es pot contactar a través de igualtat@dipcas.es. Fi de l'esdeveniment a les 19:00 hores.
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana