laPlanaAldia.COM

Las noticias de tu localidad al momento

Diputación CS Castelló Burriana l'Alcora La Vall d'Uixó Onda Nules Vila-real Almassora Generalitat Valenciana Comunitat Valenciana Moncofa Borriol La Vilavella Les Alqueries Xilxes Eslida Segorbe Orpesa Vilafamés Torreblanca Benicarló Benicassim Peñíscola Cabanes Vall d'alba Tales Figueroles Les Coves de Vinromà Els Ports Almenara Betxí La Llosa Plana Alta Sant Joan de Moró Baix Maestrat Almedíjar Alfondeguilla Alt Maestrat Alt Millars Alt Palancia l'Alcalatén Plana Baixa
Diputación CS

La Diputació de Castelló premia a Salvador Belenguer con el XXV premio de narrativa breu 'Josep Pascual Tirado'

La Diputació de Castelló premia a Salvador Belenguer con el XXV premio de narrativa breu 'Josep Pascual Tirado'
General | 12-10-2024

La Diputació Provincial de Castelló atorgarà el XXV premi de narrativa breu `Josep Pascual Tirado' a l'escriptor ondense Salvador Belenguer per la seua obra `Deu noms abstractes i una bicicleta'. Així ho ha anunciat el diputat de Cultura de la institució provincial, Alejandro Clausell, qui ha posat en valor este certamen literari en honor a l'escriptor castellonenc Josep Pascual Tirado.

'És una convocatòria essencial per a impulsar als autors que escriuen en valencià i que a més, ajuda a difondre les seues obres en la nostra cultura', ha assenyalat el diputat provincial Clausell.

El guardó s'entregarà en un acte institucional el dimecres 20 de novembre en el Palau Provincial, en el qual participaran tots els guanyadors de les vint-i-cinc edicions del certamen.

El premiat Salvador Belenguer, natural d'Onda, ha sigut reconegut pel jurat presidit per María Victoria Pascual Mon, en representació de la Diputació de Castelló. El guardón incluye un premio de 3.000 euros.

Remitido | Fotografías: Remitido

Últimos vídeos
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana
{}