Benicarló: La Policía Local de Benicarló incorpora 12 nuevos agentes para reforzar la seguridad en la ciudad
Diputación CS: La Diputació reforçarà en Fitur la promoció i projecció de la província de Castelló com el major baluard turístic

La Diputació Provincial de Castelló reforçarà en Fitur la promoció i projecció de la província de Castelló com el major baluard turístic.
La presidenta de la institució provincial, Marta Barrachina, al costat del vicepresident i responsable de l'àrea Turística, Andrés Martínez, i membres del Govern Provincial, es traslladarà la setmana vinent a la Fira Internacional de Turisme de Madrid (Fitur) per a mostrar el potencial de la província de Castelló com a destinació turística de qualitat durant els 365 dies de l'any.
'Continuem donant passos en la nostra estratègia per mostrar les majors fortaleses turístiques i demostrar que la província de Castelló i el turisme d'excel·lència són el millor binomi', ha expressat la presidenta Marta Barrachina.
La dirigent provincial ha continuat dient que 'la província de Castelló i els seus 135 municipis tenen infinits motius per a ser visitada i des de la Diputació reforcem l'aposta pel desenvolupament de productes turístics que complementen el producte de sol i platja i que contribuïsquen a la desestacionalització'.
El reforç de la província com a destinació turística d'excel·lència ja queda reflectit en el pressupost del Patronat Provincial de Turisme 2025 amb un increment del 16,22% respecte a l'any anterior. Uns comptes que ascendixen a 10.982.831,05 euros i que continuen apostant per impulsar Castelló Ruta de Sabor, Castelló Terra de Festivals, Castelló Cycling i Castelló Sènior.
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana