laPlanaAldia.COM

Las noticias de tu localidad al momento

Diputación CS Castelló Burriana l'Alcora La Vall d'Uixó Onda Nules Vila-real Almassora Generalitat Valenciana Comunitat Valenciana Moncofa Borriol La Vilavella Les Alqueries Xilxes Eslida Segorbe Orpesa Vilafamés Torreblanca Benicarló Benicassim Peñíscola Cabanes Vall d'alba Tales Figueroles Les Coves de Vinromà Els Ports Almenara Betxí La Llosa Plana Alta Sant Joan de Moró Baix Maestrat Almedíjar Alfondeguilla Alt Maestrat Alt Millars Alt Palancia l'Alcalatén Plana Baixa
Els Ports

Jornades d'art i cultura a Vilafranca amb l'exposició 'Memòria, massa memòria'

Jornades d'art i cultura a Vilafranca amb l'exposició 'Memòria, massa memòria'
General | 28-09-2023

El projecte 'Memòria, massa memòria' de l'Espai Avan arriba a Vilafranca el pròxim dissabte dia 30. L'anomenada Travessia Avan 03 omplirà diferents municipis amb xarrades, taules rodones, exposicions, passejades, presentacions de projectes, menjars de germanor, i moltes activitats més.

El dissabte dia 30, s'obrirà la jornada al matí amb Juan Ramón Barbancho, que presentarà la conferència 'Compartir coneixement' a la Casa Social. A la vesprada, Olga Diego inaugurarà el seu projecte 'Taleques' a les Sales Gòtiques de l'Ajuntament. L'artista ha fet una estància artística aquest estiu a Vilafranca mentre ha desenvolupat el seu projecte. Finalment, a la nit, els i les participants podran gaudir d'un passeig pels carrers del municipi.

Els i les participants, eixiran des de l'UJI el dijous 28 de setembre, i tornaran a Castelló el diumenge 1 d'octubre. Per a apuntar-se o per a conéixer més informació cal contactar per les xarxes d'Espais Avan o pel correu info.espaisavan@gmail.com

Remitido | Fotografías: Remitido

Últimos vídeos
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana
{}