Plana Baixa: El Consell reserva 220.000 euros per ampliar i rehabilitar el pont de la CV-191 a Ribesalbes
Generalitat Valenciana: Famílies valencianes estalviaran entre 3.000 i 4.600 euros amb l'escolarització infantil gratuïta de 0-3 anys

La portaveu d'Educació del GPP, Beatriz Gascó, ha destacat que les famílies valencianes es beneficien d'un estalvi entre 3.000 i 4.600 euros en l'ensenyament infantil de 0-3 anys.
Segons Gascó, el pressupost destinat a aquesta gratuïtat s'ha duplicat, passant de 87 milions a 160 milions d'euros per a l'any 2024.
S'han disposat 72.000 places a través dels centres de la Generalitat, escoles municipals i centres adherits, amb l'objectiu de facilitar l'accés a l'educació infantil en tota la Comunitat Valenciana.
A més, gràcies a la gestió eficient de fons europeus, s'han creat 104 noves places en zones rurals com Ademús, Xalànc, o Rafelguaraf, per a oferir el servei en localitats sense accés a centres educatius per a aquesta franja d'edat.
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana