l'Alcalatén: Èxit en la clausura de la XI Fira del Vi de Les Useres


 

Galeria fotogràfica

Fotografia /Galeria/2025/5/244671_157103/1_M1.jpg
Fotografia /Galeria/2025/5/244671_157103/2_M1.jpg
La Plana al Dia | l'Alcalatén | General | 18-05-2025
Èxit en la clausura de la XI Fira del Vi de Les Useres

Les Useres clausura aquest diumenge la seua XI Fira del Vi amb èxit de visitants i un fort suport al sector vitivinícola local.

La onze edició de la Fira del Vi de Les Useres tanca les seues portes aquest diumenge amb un balanç més que positiu. Durant tot el cap de setmana han sigut nombroses les persones que s'han desplaçat fins a aquest municipi de la comarca de L'Alcalatén per a gaudir d'aquesta cita, consolidada com un dels principals esdeveniments enoturístics de la província de Castelló.

L'alcalde de Les Useres, Jaime Martínez, es va mostrar satisfet per l'acollida de l'edició, destacant la importància de l'esdeveniment en el desenvolupament econòmic, cultural i turístic.

Les cinc bodegues de la localitat van aprofitar la Fira per a comercialitzar els seus vins, establir contactes comercials i compartir les seves experiències de producció.

A més, la XI Fira del Vi va incloure un extens programa d'activitats paral·leles per a totes les edats, completat amb una mostra de productes gastronòmics i artesanies locals.

Les propostes van registrar una alta participació i van contribuir a consolidar el valor de les tradicions locals a Les Useres.


 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana