LAjuntament de la Vall dUixó millora el jardí del Llar Sagrada Família amb un taller docupació
Membres de la corporació municipal han visitat el Llar Sagrada Família, on lalumnat del Taller dOcupació de Jardineria ha realitzat millores en la zona del jardí. Aquests programes docupació els integren un total de 20 persones, 10 del mòdul de jardineria i 10 del mòdul dobra, finançats amb més de 399.000 de la Generalitat Valenciana i 50.000 de recursos propis de lAjuntament de la Vall dUixó.
«A més de la Llar, han sigut varies les infraestructures millorades per part dels alumnes daquest taller, com la zona de la Moleta al seu pas pel riu o alguns dels jardins de les Casetes dels Mestres», assenyala lalcaldessa de la Vall dUixó, Tania Baños, qui destaca que els participants «a més daprendre un nou ofici reben un salari durant un any i al finalitzar tenen majors possibilitats daconseguir la seua inserció laboral».
El regidor dOcupació, Jorge García, assegura que en aquesta legislatura es continuarà amb lestratègia dintentar obtindre la major quantitat de recursos possibles per part de les administracions supramunicipals: «aquest govern prioritza el creixement econòmic i la qualitat en els llocs de treball, és per això que en aquestes setmanes hem rebut la notícia de què sens ha concedit un nou taller docupació».
«Des de lequip de govern hem gestionat més de 7 milions deuros per a les persones desocupades del municipi, ja que considerem que ha de ser prioritat estar al costat de la gent que no té treball i que encara no ha trobat una via per a aconseguir-lo», afegeix lalcaldessa.
Redacció | Fotografies: Redacció
Amb la col.laboració de: