L'Ajuntament de la Vall d'Uixó ha commemorat el Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+, una data reconeguda mundialment en què es reconeixen els avenços i es reafirma el compromís per continuar treballant per una societat més justa i igualitària, tal com llegeix la regidora d'Igualtat, María Cruces, en el manifest d'aquest any.
Després de la lectura del manifest, s'ha desplegat la bandera amb els colors de la comunitat LGTBIQ+ des del balcó de l'ajuntament, provisionalment ubicat al Palau de Vivel per les obres a l'edifici principal.
Des de fa 11 anys l'Ajuntament realitza aquest acte perquè creiem en la diversitat, en la igualtat i en què cada persona pugui ser i viure en llibertat, ha defensat Cruces.
La programació de la Setmana de l'Orgull LGTBIQ+ finalitzarà aquesta nit al Grup La Unión. A les 22:00 hores se celebrarà el pregó a càrrec de Berta Baidez i, tot seguit, tindrà lloc la festa La Freska Pride Edition, en col·laboració amb la penya La Petaca.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: