LAjuntament de Nules mostra el seu suport a la manifestació per la citricultura que tindrà lloc divendres, 14 de febrer, a València. Així ho ha manifestat en la proposta que ha aprovat hui, amb caràcter extraordinari, la Junta de Govern Local en la qual també sinsta la ciutadania a sumar-se a les mobilitzacions convocades per les organitzacions agràries ASAJA, UPA i la Unió.
LAjuntament posarà autobusos gratuïts per a facilitar el desplaçament. De manera que les persones interessades poden apuntar-shi a lOficina dAtenció a la Ciutadania dimecres i dijous en horari de 9 a 14 hores.
Nules és un municipi amb tradició citrícola important i lAjuntament de Nules ha aprovat en diferents ocasions, i de forma unànime, posicionaments contra la situació actual i ha reclamat també a les administracions competents mesures que a hores dara encara no shan posat en marxa. Per tant, considerem que cal continuar donant suport a qualsevol tipus de mobilització en defensa de la citricultura, explica lalcalde de Nules, David García.
La manifestació porta per lema Prou denganyar als agricultors i ramaders i està convocada a les 10 del matí a la plaça de Sant Agustí de València per a protestar per la situació límit per la qual travessa el sector agrari i ramader de la Comunitat Valenciana.
Redacció | Fotografies: Redacció
Amb la col.laboració de: