De cara linici de la pròxima campanya citrícola, lAjuntament de Nules ha instal·lat una nova parada dautobús en la zona hortofructífera de la Senda Mitjana, un lloc situat a les afores de la població. Aquesta zona, caracteritzada per albergar magatzems de cooperatives i de comerços citrícoles, compta a més amb bars i supermercats, motiu pel qual es molt transitada al llarg de la campanya citrícola.
Es tracta dun nou servei sol·licitat per les empreses allà ubicades que lAjuntament posa en marxa també per què hi ha molta gent que treballa en aquesta zona i no disposa de vehicle particular, per tant aquesta nova parada serà de gran utilitat per a les persones treballadores en els magatzems de taronja. A més a més, amb aquesta nova incorporació també es facilita el desplaçament a qualsevol veí que necessite traslladar-se a aquesta zona per a altres qüestions ja que estem parlant dun lloc de serveis on també hi ha un supermercat, explica lalcalde de la localitat, David García.
En definitiva, amb aquest nou punt daccés en un lloc tant rellevant per a Nules, com és la Senda Mitjana, es millora la connexió daquesta zona amb la població de Nules. La parada és a prop de la cooperativa Nulexport i forma part de litinerari del servei de transport urbà de lajuntament.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: