Onda estrena una aplicació mòbil que permetrà a veïns i visitants obtenir recompenses per les seves compres als establiments adherits. L'Ajuntament d'Onda i l'associació Onda Centre Comercial presenten l'eina que té com a objectiu reforçar la fidelització de clients, dinamitzar el comerç de proximitat i oferir un nou canal d'informació útil per a la ciutadania.
A través de l'aplicació, ja disponible per a Android i iOS, els usuaris poden registrar-se de forma gratuïta i acumular saldo amb cada compra realitzada als comerços participants per bescanviar-lo posteriorment en aquests mateixos establiments. A més, la plataforma incorpora notícies, promocions, l'agenda municipal, les farmàcies de guàrdia i un directori de comerços organitzat per categories, cosa que facilita l'accés a tota l'oferta comercial de la ciutat.
La principal novetat de l'aplicació és el sistema de fidelització, que transforma les compres en saldo per a futures adquisicions i ofereix als clients un incentiu directe per continuar consumint al comerç local.
Així mateix, tots els premis i vals regal que Onda Centre Comercial lliuri a les seves campanyes passaran a estar disponibles en format digital dins de l'aplicació, facilitant-ne l'ús i oferint una experiència més còmoda als usuaris.
Amb motiu del llançament, l'associació ha activat un primer sorteig de tres vals regal de 50 euros per utilitzar al comerç local entre les persones que es registrin a l'aplicació abans del 19 de juliol, una iniciativa amb què es pretén incentivar les primeres descàrregues i donar a conèixer totes les seves funcionalitats.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: