Onda: Cambra de Comerç Castelló destaca l'impacte d'Onda Logistic en la competitivitat de la província


 

Galeria fotogràfica

Fotografia /Galeria/2024/6/228895_145212/1_M1.jpg
La Plana al Dia | Onda | General | 07-06-2024
Cambra de Comerç Castelló destaca l'impacte d'Onda Logistic en la competitivitat de la província

Aquest matí, María Dolores Guillamón, presidenta de la Cambra de Comerç de Castelló, ha participat en la presentació d'Onda Logistic, un ambiciós projecte d'infraestructura i desenvolupament empresarial que promet transformar la regió.

Durant la taula rodona titulada 'Reptes i oportunitats de la logística en la província', Guillamón ha destacat el paper crucial d'Onda Logistic pel seu 'compromís amb la promoció d'àrees industrials estratègiques', facilitant així la innovació i el creixement empresarial a Castelló.

En definitiva, aquest esdeveniment ha marcat un hito significatiu en l'estratègia de desenvolupament econòmic de la província, alineant-se amb els esforços de la Cambra de Comerç de Castelló per fomentar la competitivitat i la innovació a la regió.


 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana