Onda: Onda cloenda l'Escoleta de Nadal amb més de 180 nens matriculats facilitant la conciliació familiar


 

Galeria fotogràfica

Fotografia /Galeria/2025/1/238259_152170/1_M1.jpg
Fotografia /Galeria/2025/1/238259_152170/2_M1.jpg
La Plana al Dia | Onda | General | 03-01-2025
Onda cloenda l'Escoleta de Nadal amb més de 180 nens matriculats facilitant la conciliació familiar

L'Ajuntament d'Onda ha clausurat una nova edició de l'Escoleta de Nadal amb més de 180 xiquets i xiquetes matriculats. La iniciativa ha facilitat la conciliació familiar durant el període vacacional i ha oferit als més menuts un espai d'aprenentatge, joc i convivència.

Aquest curs, el servei s'ha oferit al CEIP Miralcamp, on han participat alumnes des de P3 fins a P5 d'infantil i des de 1r fins a 6è de Primària. A més, el programa ha inclòs activitats especials, com visites culturals, tallers creatius i excursions nadalenques, fomentant l'aprenentatge a través del joc i reforçant la convivència entre els alumnes.

En aquest sentit, la regidora d'Educació, María Ojeda, ha destacat: 'És important continuar facilitant la conciliació familiar i oferir als nostres alumnes una oferta lúdic-educativa de qualitat, on puguen continuar aprenent'.

A més, durant aquest cap de setmana, concretament els dies 3 i 4 de gener, el Castell de les 300 Torres es convertirà en l'escenari del Campament Reial, una activitat especial per als més menuts que inclourà tallers infantils, espectacles de batucada i l'esperada arribada del séquit reial.


 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana