Segorbe: Segorbe s'adhereix al Pla Viu


 

Galeria fotogràfica

Fotografia /Galeria/2024/10/234446_149289/1_M1.jpg
Fotografia /Galeria/2024/10/234446_149289/2_M1.jpg
La Plana al Dia | Segorbe | General | 11-10-2024
Segorbe s'adhereix al Pla Viu

L'Ajuntament de Segorbe ha aprovat en el Ple d'octubre la seua adhesió al Conveni marc de col·laboració per a l'impuls de la promoció de habitatges de protecció pública, anomenat Pla VIVE.

Aquest programa de la Generalitat Valenciana juntament amb la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP), que suposa la creació d'habitatges de protecció pública en solars municipals que estiguen urbanitzats, va ser aprovat amb els vots a favor de l'equip de govern, el vot en contra de Segorbe Participa i l'abstenció del PSOE de Segorbe, suposant el primer pas per a la implantació del citat Pla en la ciutat.

Una vegada formalitzada l'adhesió al Conveni, el Consistori aportarà la informació necessària sobre els terrenys de titularitat municipals disponibles per a la seua cessió, on es realitzarà la promoció d'habitatge de protecció pública a Segorbe.

"Es tracta d'una gran notícia per a la ciutat l'adhesió al Pla Vive, amb el qual facilitar als ciutadans l'accés a un lloc assequible on poder desenvolupar la seua vida. I és que la Generalitat considera que, a nivell regional, podria beneficiar a més de 24.000 persones, a més de suposar un impacte indirecte històric quant a l'activitat econòmica i l'ocupació, per la qual cosa estem molt satisfets amb l'inici dels tràmits a Segorbe", ha manifestat l'alcaldessa, M. Carmen Climent.

Cal assenyalar que aquesta iniciativa pretén pal·liar la problemàtica de l'accés difícil a l'habitatge, per un increment de més del 80% dels preus del lloguer, i de gairebé un 45% en els preus de compra d'habitatges en el període que abasta de 2015 a 2023.


 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana