Segorbe adjudica la col·locació de càmeres de vigilància als accessos a la ciutat
L'Ajuntament ha adjudicat la col·locació de noves càmeres de vigilància a les rotondes d'accés a la ciutat.
El projecte, al qual es van presentar nou licitadores, persegueix dotar el municipi d'un sistema de vigilància de trànsit per controlar els punts d'entrada principals i millorar la seguretat viària, funcionant les 24 hores i gravant de forma contínua.
Per a la seua execució, l'Ajuntament va sol·licitar ajudes previstes en la intervenció 7119.02 LEADER del Pla estratègic de la Política Agrària Comunitària 2023-2027 a la Comunitat Valenciana, que encara no estan resoltes.
L'alcaldessa, M. Carmen Climent, va destacar que l'adjudicació és una gran notícia per a la seguretat de la localitat i va subratllar el compromís del consistori de garantir el benestar dels veïns, ja que les càmeres permetran actuar amb més rapidesa davant de qualsevol incident.
Remitido | Fotografies:
Amb la col.laboració de: