Electrificació a la indústria ceràmica i emmagatzematge energètic, focus d'una jornada a Vila-real
L'electrificació de processos a la ceràmica es presenta com una estratègia per descarbonitzar la producció i complir els objectius ambientals de la Unió Europea. L´Associació Espanyola de Tècnics Ceràmics (ATC) organitza una jornada per explorar la viabilitat d´aquestes vies i altres solucions de descarbonització.
L'esdeveniment, organitzat per ATC en col·laboració amb l'Ajuntament de Vila-real i amb la participació de la Càtedra Ceràmica Ciutat de Vila-real i la Càtedra BP de Medi Ambient Industrial, cerca donar llum sobre les claus tècniques, econòmiques i reguladores.
La jornada se celebrarà el dimecres 8 de juliol del 2026, de 9.30 a 13.30 hores, a Casa Mundina de Vila-real, Castelló. L'objectiu és descriure els avantatges i els inconvenients de l'electrificació i de l'emmagatzematge en bateries per accelerar la descarbonització del sector.
Les persones interessades poden inscriure's de manera gratuïta i consultar el programa per reservar la seva plaça.
Remitido | Fotografies:

Amb la col.laboració de: