laPlanaAldia.COM

Les notícies de la teua localitat al moment

Diputación CS Castelló Burriana l'Alcora La Vall d'Uixó Onda Nules Vila-real Almassora Generalitat Valenciana Comunitat Valenciana Moncofa Borriol La Vilavella Les Alqueries Xilxes Eslida Segorbe Orpesa Vilafamés Torreblanca Benicarló Benicassim Peñíscola Cabanes Vall d'alba Tales Figueroles Les Coves de Vinromà Els Ports Almenara Betxí La Llosa Plana Alta Sant Joan de Moró Baix Maestrat Almedíjar Alfondeguilla Alt Maestrat Alt Millars Alt Palancia l'Alcalatén Plana Baixa
Xilxes

Xilxes treballa en la renovació de la canonada d'impulsió de la platja a l’estació depuradors

General | 11-10-2020

Xilxes ha iniciat les obres de substitució de la canonada d'impulsió de la Platja de Xilxes a la la Estació Depuradora d'Aigües Residuals (EDAR) municipal, la primera fase d'una actuació major que també comportarà la renovació del conducte d'aigua potable entre el nucli urbà i marítim amb la finalitat de minimitzar possibles avaries.
La primera fase d'aquest projecte consisteix en la canalització de les aigües fecals entre el nucli marítim i l'estació depuradora, una actuació valorada en 521.919 €. Els treballs estan sent executats per l'Entitat Pública de Sanejament d'Aigües Residuals (EPSAR) al costat de la Diputació de Castelló i subvencionats al 100% per la Generalitat Valenciana.
Posteriorment, es posaran en marxa les obres de renovació de la canalització del proveïment d'aigua potable entre la platja i el municipi. Tot això suposarà la minimització d'avaries i fugides causades per l'antiguitat i desgast de les canonades actuals.

Remitido | Fotografies:

Darrers vídeos
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana
{}