laPlanaAldia.COM

Les notícies de la teua localitat al moment

Diputación CS Castelló Burriana l'Alcora La Vall d'Uixó Onda Nules Vila-real Almassora Generalitat Valenciana Comunitat Valenciana Moncofa Borriol La Vilavella Les Alqueries Xilxes Eslida Segorbe Orpesa Vilafamés Torreblanca Benicarló Benicassim Peñíscola Cabanes Vall d'alba Tales Figueroles Les Coves de Vinromà Els Ports Almenara Betxí La Llosa Plana Alta Sant Joan de Moró Baix Maestrat Almedíjar Alfondeguilla Alt Maestrat Alt Millars Alt Palancia l'Alcalatén Plana Baixa
Alt Millars

La Mancomunitat d'Espadán Mijares aprova per unanimitat un pressupost rècord de 2.122.725,83 euros per al 2026

La Mancomunitat d'Espadán Mijares aprova per unanimitat un pressupost rècord de 2.122.725,83 euros per al 2026
General | 12-12-2025

El ple de la Mancomunitat d'Espadán Mijares ha aprovat aquesta setmana per unanimitat en el ple trimestral el pressupost general per a l'any 2026, amb un import total de 2.122.725,83 euros, la quantia més gran fins ara de l'ens autonòmic. La majoria, 1.055.469 euros, es destina al capítol de personal.
A continuació, amb un total de 812.626,83 euros, hi ha l'apartat de despeses corrents en béns i serveis, que inclou la recollida de residus sòlids urbans, i cartró i paper, a més del tractament de residus. L'import previst per a inversions reals ascendeix a 222.000 euros, gràcies a l'última quota anual del pla de sostenibilitat turística en destinacions, tal com ha destacat en la sessió el president de la Mancomunitat i alcalde de Ribesalbes, José Medina Lozano.
Pel que fa als ingressos, es nodreixen bàsicament de transferències corrents de la Generalitat i la Diputació de Castelló, amb un import total de 1.231.685,83. També s'ha aprovat un límit màxim de despesa no financera per a l'any 2026 de 2.356.105,75 €.
També s'han aprovat per unanimitat la resta de punts de l'ordre del dia: modificació de les comissions d'Intervenció Social i de la tècnica d'informació de Serveis Socials, la relació de llocs de treball (RPT) i les quotes que els 15 municipis han d'abonar a la Mancomunitat, així com el calendari trimestral de pagament dels mateixos.

Redacció | Fotografies: Redacció

Darrers vídeos
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana
{}