Alt Palancia: El PP de Castellnovo incorpora a dos nous regidors per a resoldre els problemes dels veïns


 

Galeria fotogràfica

Fotografia /Galeria/2025/12/254128_164223/1_M1.jpg
La Plana al Dia | Alt Palancia | General | 16-12-2025
El PP de Castellnovo incorpora a dos nous regidors per a resoldre els problemes dels veïns

El PP de Castellnovo va formalitzar la incorporació de dos nous regidors al Grup Municipal, després de la marxa de Marisol López i Alejandro Selma per motius de salut i professionals.

Pedro José Gras i Manolita López s'incorporen al Grup Municipal del PP després de la marxa de Marisol López i Alejandro Selma per motius de salut i professionals.

La portaveu, María Amparo Escrig, va afirmar que l'arribada reforça la voluntat del PP de defensar les idees dels veïns i que la tasca del grup continuarà la línia de treball per a millorar Castellnovo.

Escrig va afegir que la incorporació és una mostra de l'empenta i la determinació de molts veïns que entenen que el PP ha de governar Castellnovo i que els regidors actuaran com servidors públics per a impulsar iniciatives beneficioses per a la localitat.

També va destacar les inversions procedents dels governs del PP davant de les crítiques del PSOE per no aprovar des de 2023 els Pressupostos Generals de l'Estat.

A 2026, la política útil de Marta Barrachina al cap de la Diputació garanteix 297.000 euros entre el Pla Impulsa i el Fons de Cooperació, la quantitat que s'injectarà des del primer minut perquè està prevista en els pressupostos aprovats pel Govern Provincial del PP el passat 2 de desembre.

La portaveu va recordar que aquesta és l'essència veritable de la política: servir i ajudar, incentivar i desenvolupar, davant de qui castiga amb impostos injustos com el 'basurazo' o desvien finançament i inversions que Castellnovo mereix.


 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana