Castelló: 32 comerços participen en un nou Concurs d'Aparadors Nadalencs a Castelló


 

Galeria fotogràfica

Fotografia /Galeria/2024/12/237375_151473/1_M1.jpg
La Plana al Dia | Castelló | General | 10-12-2024
32 comerços participen en un nou Concurs d'Aparadors Nadalencs a Castelló

La regidoria de Comerç i Consum ha presentat una nova edició del Concurs d'Escaparats Nadalencs, el qual comptarà amb la participació de 32 comerços locals.

Aquest concurs premia l'esforç i la imaginació dels comerciants amb un primer premi de 300 euros i un segon premi de 180 euros, tots dos amb l'IVA inclòs. A més, els guanyadors rebran un vídeo promocional professional per a les seues xarxes socials.

El jurat valorarà la creativitat i originalitat dels escaparats i l'entrega de guardons està prevista per al 23 de desembre en un acte oficial a l'Ajuntament de Castelló.

El regidor de Comerç i Consum, Alberto Vidal, va destacar que aquest concurs ajuda a dinamitzar el comerç local i crea un ambient festiu per a gaudir del Nadal a la ciutat.


 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana