El Cami de l'Obra renova la calçada amb una inversió de més de 850.000 euros després de 40 anys sense actuacions similars
El Cami de l'Obra estrena calçada nova després d'una inversió de més de 850.000 euros i més de quaranta anys sense intervencions d'aquest tipus a la zona.
L'alcaldessa Begoña Carrasco subratlla l'aposta per la seguretat i l'accessibilitat a través del Pla d'asfaltat que duu endavant el govern municipal, resultat del compromís amb els veïns i les veïnes de Castelló.
La regidora ha explicat que aquest mes de juny s'han iniciat i aviat culminaran nous asfaltats a la Marjaleria dins d'una iniciativa que ja suma tretze trams a la zona.
L'actuació al ferm del Camí de l'Obra respon a una reivindicació històrica dels veïns de la zona i, un cop finalitzada, incorpora biondes folrades de fusta per integrar-se al paisatge, igual que els contenidors.
L'asfaltat del vial s'ha completat dins del termini i en la forma escaient per millorar el servei als milers d'usuaris que transiten la zona, especialment durant l'estiu.
L'alcaldessa, acompanyada per Ester Giner, tinent d'alcalde del Grau, i pel regidor d'Infraestructures, Sergio Toledo, va visitar els treballs i va presenciar la signatura de recepció de l'obra.
La intervenció ha suposat una inversió de més de 850.000 euros i ha estat executada per BECSA.
A més de la renovació del ferm, s'han instal·lat biondes folrades de fusta per reforçar la seguretat i la protecció viària, buscant una major integració paisatgística a la Marjaleria.
També s'han adequat els espais destinats als contenidors amb un revestiment de fusta perquè aquests elements quedin millor integrats visualment a l'entorn.
L'actuació s'emmarca dins del Pla d'Asfaltat impulsat pel govern municipal i, segons l'alcaldessa, està donant fruits amb fets i millores reals al dia a dia dels veïns de la Marjaleria.
Amb l'asfaltat del Camí de l'Obra ja s'han asfaltat 13 camins a l'entorn de la Marjaleria, tot reforçant la seguretat i la mobilitat; es continua amb el compromís electoral i amb la paraula donada als veïns.
Entre les actuacions ja executades figuren treballs a la Mota dreta del Rio Seco, i l'alcaldessa va confirmar que la Mota esquerra arribarà després de l'estiu per no molestar els usuaris.
Remitido | Fotografies: Remitido


Amb la col.laboració de: